1. Wat hij eigenlijk zegt is dat mocht dit het laatste album blijken te zijn, dat hij achteraf niet spijt wil hebben dat hij bepaalde dingen niet benoemd heeft.
  2. Originally posted by il_famo:Wat hij eigenlijk zegt is dat mocht dit het laatste album blijken te zijn, dat hij achteraf niet spijt wil hebben dat hij bepaalde dingen niet benoemd heeft.
    Ja, dat denk ik ook wel. Een leuk interview ook
  3. Originally posted by il_famo:Wat hij eigenlijk zegt is dat mocht dit het laatste album blijken te zijn, dat hij achteraf niet spijt wil hebben dat hij bepaalde dingen niet benoemd heeft.
    Ja maar het vreemde is dat hij die laatste vraag negeert.
  4. Ik had ook het gevoel dat dat kwam omdat de tijd op was en dat er iemand voor hem stond op zijn horloge te wijzen.
  5. Originally posted by il_famo:[..]
    Ik had ook het gevoel dat dat kwam omdat de tijd op was en dat er iemand voor hem stond op zijn horloge te wijzen.
    Laten we het hopen
  6. Originally posted by il_famo:[..]
    Ik had ook het gevoel dat dat kwam omdat de tijd op was en dat er iemand voor hem stond op zijn horloge te wijzen.
    het was ook geen eens een vraag, volgens mij was het vrij duidelijk dat het gesprek op zn einde liep, voor beiden.
  7. weet iemand hoe laat (nederl tijd) the tonight show begint? dacht 0530 maar weet t niet zeker