|
|
MirrorballBoy
Wild Honey
|
Voor de Nederlanders en Vlamingen onder ons: Welke van 'onze' artiesten vind je nu echt goed? Ik bedoel Nederlandstalige bands:
Ik zelf vind Blof, De Dijk, Guus Meeuwis, en soms ook Marco Borsato erg goed.
|
|
an07
Boy-Girl
|
Ik heb Yevgueni aan het werk gezien op Dranouter en was direct verkocht, zie hen trouwens morgen opnieuw aan het werk. Volgens mij het betere Nederlandstalige werk in ons Belgenlandje. 
Uiteraard ook een eervolle vermelding voor Gorki.
Ook Clouseau heeft enkele pareltjes op hun palmares (ben persoonlijk wel meer te vinden voor hun vroegere werk hoewel hun laatste single 'de tegenpartij' er best mocht zijn en bij momenten zelfs een beetje U2-ish aandeed).
Flip Kowlier en 't Hof van Commerce verrassen mij ook vaak in poitieve zin (als West-Vlaming zijn hun teksten bovendien ook verstaanbaar )
|
|
MWSAH
Mr. MacPhisto
|
Originally posted by MirrorballBoy:
Voor de Nederlanders en Vlamingen onder ons: Welke van 'onze' artiesten vind je nu echt goed? Ik bedoel Nederlandstalige bands:
Ik zelf vind Blof, De Dijk, Guus Meeuwis, en soms ook Marco Borsato erg goed.
|
Kane en Marco Borsato klinken redelijk, Blof ook wel, maar ik ben van niemand fan...
|
|
BelgianBono
Party Girl
|
Clouseau in Belgie
Marco Borsato in NL
|
|
Elisa
Babyface
|
NL: Normaal. Meer niet eigenlijk.
|
|
MirrorballBoy
Wild Honey
|
Originally posted by Elisa:
NL: Normaal. Meer niet eigenlijk.
|
Die komen volgende week bij ons op Appelpop! Grootste gratis festival van Nederland, hier in Tiel. Als je hier vlakbij woont, echt een tip !
|
|
Coen
Boy-Girl
|
Ik ben eerlijk gezegd totaal geen fan van Nederlandstalige muziek...al vind ik Guus Meeuwis en Marco Borsato af en toe wel mooi om (vooral dronken) mee te bleren
|
|
Jacko
Babyface
|
Ik vind die nieuwe band MOKE wel goed
En Nederlandstalig heeft De Dijk ijzersterke teksten.
|
|
|
|
Remy
Mirrorball Man
|
Ik heb echt vrij weinig met Nederlandstalige muziek. Helemaal niets eigenlijk
|
|
Elisa
Babyface
|
Originally posted by MirrorballBoy:
[..]
Die komen volgende week bij ons op Appelpop! Grootste gratis festival van Nederland, hier in Tiel. Als je hier vlakbij woont, echt een tip !
|
Oh, had dit helemaal niet gelezen. Ben jij er naartoe geweest?
|
|
MirrorballBoy
Wild Honey
|
Originally posted by Elisa:
[..]
Oh, had dit helemaal niet gelezen. Ben jij er naartoe geweest?
|
Ja, ik ben er geweest, 2 dagen.Eerlijk gezegd gaat het mij meer om de gezelligheid, maartoch. Het hoogtepunt was denk ik wel Normaal. Dat was echt feest, ik stond vooraan. De mannen hadden er zin in. Bij Blof vond ik het veel te druk in de tent, ik was al laat...dan kom je er echt niet meer in dus..
Tip voor volgend jaar
|
|
|
|