1. Danish U2 fans goning to Ullevi, Göteborg on 31/7 2009??

    Er der nogle Danske u2 fans der skal til Göteborg??

  2. Jep, Det kan du f.. tro vi skal
    Hilsen Thomas
  3. (Moved to Stranger In A Strange Land forum - the place to speak in your own languages )
  4. Da-go-bah.
  5. Hej danske venner
    Jeg er også klar til Sverige!

    Hilsen Kim
  6. Måste säga att konserten på Ullevi var den bästa U2 framfört i sverige


  7. Tycker nog Vertigo var bättre, men såg bara första spelningen på Ullevi igår och hört att andra var hundra gånger bättre. Själv var jag ganska missnöjd över konserten i år :/
  8. Om du syftar på den andra konserten var den bara aningen sämre än Vertigo på Ullevi. Den första var inte alls lika bra.


  9. Jag var på första spelningen här i Gbg. Hörde att den andra var mycket bättre. Men skall försöka få biljetter till Danmarks spelningen nästa år och hoppas att det blir bättre då
  10. Den första var inte på långa vägar dålig, men var tyvärr under genomsnittet för en U2-konsert framförandemässigt. Den andra råkade vara ovanligt bra, däremot. Var du på Vertigo? Den var nog ännu lite bättre ändå.

    Satsa på Helsingfors istället för Danmark. De har inte varit där sedan 1997. Det lär bli en mäktig stämning och energi på den konserten. Jag önskar jag kunde gått på den.
  11. Japp, jag var på Vertigo Tyckte den spelningen var mycket bättre ^^

    Dock kan jag bara gå på den i Danmark för det är mycket närmare för mig. Behöver inte betala någon resa. Skall jag till Helsingfors blir det svindyrt :/