U2:UV Achtung Baby at the Sphere
Legs (1): 2023-2024
Shows: 40
Tickets:
  1. Er staat er 1 op marktplaats die wil ruilen.
    U2 tickets rolstoel en begeleider

    Door de opwinding dat ik eindelijk door de wachtrij heen was, klikte ik lekker door het bestel menu heen tot ik betaald had. toen ik later ging kijken waar ik zou zitten zag ik dat het rolstoel en begeleider kaarten waren, dacht misschien zijn er mensen die daar wel gebruik van willen maken en gewone kaarten hebben. Wil ze graag ruilen voor zitplaatsen.
  2. Ik heb 2 kaarten over voor het optreden in Keulen op 5sep..
    de prijs die ik betaald heb is de prijs die ik vraag..
  3. Originally posted by mari:Er staat er 1 op marktplaats die wil ruilen.
    U2 tickets rolstoel en begeleider

    Door de opwinding dat ik eindelijk door de wachtrij heen was, klikte ik lekker door het bestel menu heen tot ik betaald had. toen ik later ging kijken waar ik zou zitten zag ik dat het rolstoel en begeleider kaarten waren, dacht misschien zijn er mensen die daar wel gebruik van willen maken en gewone kaarten hebben. Wil ze graag ruilen voor zitplaatsen.
    Dankje. Heb een bericht gestuurd
  4. still searchin two tickets for milan 2
  5. Ach niet geschoten...I'm looking for 2 seat-tickets for Ziggodome 7th or 8th October, just the cheapest and next to each other. Of course for the 7th for now because the generalsale for the 8th is still 5 days away.
  6. Looking for 1xseated ticket Lisbon#1, 2xseated tickets (not the most expensive price) for London#1.
  7. Hi
    I have 1 GA left for Amsterdam 7 october (first show). I want to trade this ticket for 1 GA Amsterdam 8 october (second show). I have a hardcopy ticket and need also a hardcopy ticket back. So for anyone who can get GA in this weeks presale, I am willing to trade GA between the two Amsterdam concerts
  8. Will buy:

    2x Lisbon 1 (GA)
    2x Copenhagen 1 (GA)
    2x Milan 2 (GA)

    If you want to sell any of these, PM me please
  9. Hi,

    if anyone has 2 spare GA Tickets for for Berlin, 31st August, let me know (PM), I would buy them Thank you!
  10. I have a spare G.A. for the 6th that I can trade towards a seat for the 5th .P.M. me
  11. still searchin two tickets for milan 2 , every kind of ticket except the 224 euro tickets, i mean the most expensive