1. Laatste 7jaar 1 jaar overgeslagen met lidmaatschap U2.com, was in 2016. Dus bye bye experience-groep. Ho wel, zullen nog wel kaarten zijn voor innocence-groep.
    Hele tijd geleden was er wat gedoe rond communicatie via sms'en. GSM-nr moet worden ingegeven. Heeft dit enige invloed op krijgen van code of niet?

    Bol.com code is ook op komst. Geeft dit zekerheid op tickets of niet?
    Wat is beste strategie? Kaarten 7oktober via bol.com en met u2.com-account afwachten voor 2de datum Amsterdam?
    Stel je gebruikt volgende week je code niet voor de huidige data concerten, zou die dan nog te gebruiken zijn als ze achteraf nieuwe data bekend maken?
  2. Originally posted by SvenR:Laatste 7jaar 1 jaar overgeslagen met lidmaatschap U2.com, was in 2016. Dus bye bye experience-groep. Ho wel, zullen nog wel kaarten zijn voor innocence-groep.
    Hele tijd geleden was er wat gedoe rond communicatie via sms'en. GSM-nr moet worden ingegeven. Heeft dit enige invloed op krijgen van code of niet?

    Bol.com code is ook op komst. Geeft dit zekerheid op tickets of niet?
    Wat is beste strategie? Kaarten 7oktober via bol.com en met u2.com-account afwachten voor 2de datum Amsterdam?
    Stel je gebruikt volgende week je code niet voor de huidige data concerten, zou die dan nog te gebruiken zijn als ze achteraf nieuwe data bekend maken?
    Code komt per mail.

    De u2.com code geeft meer zekerheid voor een kaart dan de bol code, maar de bol code is misschien alleen voor het concert op 7 oktober geldig. Dus, inderdaad, zoals je het voorstelt, lijkt me de goede strategie.
  3. Weet iemand hoe het zit met de rangen in de Ziggo Dome? Welke stoel hoeveel kost? Ze hebben de rangen wel kleuren gegeven maar dit niet gespecificeerd op de plattegrond zelf
  4. ...aan de andere kant: er zijn heel veel bol codes uitgegeven, dus het wordt wat dat betreft wel dringen in die presale.
    En als ze alleen voor het 1e concert geldig zijn (7 okt), dan heb je voor het tweede concert weer een gelijk speelveld voor iedereen.

    Maar goed, het hangt er ook vanaf of je GA wilt, of zitplaatsen. Die laatste categorie gaat natuurlijk veel minder hard!
  5. Via bol.com naar Amsterdam proberen en presale code 1 voor Milaan of Berlijn. Presale code 2 maar achter de hand houden voor Dublin. Wel lastig om die ‘gok’ te wagen aangezien die data nog onbekend blijven. Hopen dat ze morgen komen maar denk dat ze wellicht bewust wachten tot na de 26e.....keuzes.......
  6. Misschien is het al gevraagd, maar is de kans niet aanwezig dat het concert in Amsterdam al met de voorverkoop uitverkocht is? Aangezien de albumverkoop het naar mijn idee best goed gedaan heeft en daarnaast de leden ook nog voorrang hebben...
  7. Originally posted by Bart20:Misschien is het al gevraagd, maar is de kans niet aanwezig dat het concert in Amsterdam al met de voorverkoop uitverkocht is? Aangezien de albumverkoop het naar mijn idee best goed gedaan heeft en daarnaast de leden ook nog voorrang hebben...
    Ik denk dat ze een max. aantal tix per presale vrijgeven. Zo'n eerste avond ook nog partij kaarten voor radio stations.. ..Er blijft een groot blok over voor de vrije verkoop, maar dat gaat gewoon razendsnel met digitale wachtrijen van een uur.. Vrije verkoop is een loterij. Maak de rekensom voor een vol Ziggo maar eens; voor het gemak 18.000 capaciteit.. Laten er maximaal 6.000 weggaan in de presales. Blijven er 12.000 over. In de vrije verkoop kun je maximaal 4 kaarten pp bestellen. Ga er van uit dat de meeste mensen dit doen dan is het met 3000-3500 transacties klaar... Alle vriendengroepjes zitten dan in de tijd van de baas met meerdere schermen ingelogd bij Ticketmaster. Kans is in de vrije verkoop minder dan 1%.
  8. Originally posted by adjepatatje:Via bol.com naar Amsterdam proberen en presale code 1 voor Milaan of Berlijn. Presale code 2 maar achter de hand houden voor Dublin. Wel lastig om die ‘gok’ te wagen aangezien die data nog onbekend blijven. Hopen dat ze morgen komen maar denk dat ze wellicht bewust wachten tot na de 26e.....keuzes.......
    Ze wachten bewust. ...op die manier halen ze de druk van de Dublin dates af.. Gebruikte codes zijn dan geblokt..
  9. Originally posted by wtonis:[..]
    Ze wachten bewust. ...op die manier halen ze de druk van de Dublin dates af.. Gebruikte codes zijn dan geblokt..
    Dat denk ik dus ook??
  10. Originally posted by wtonis:[..]
    Ze wachten bewust. ...op die manier halen ze de druk van de Dublin dates af.. Gebruikte codes zijn dan geblokt..
    Dat zou echt een rare reden zijn

    Enige reden die ik kan bedenken is dat Dublin niet mogelijk was in september-oktober (3Arena is vrij druk, en andere steden waren wellicht al geboekt op de vrije dagen) en dat erachteraan plakken in principe niet kon omdat ze nog over Australië nadenken.

    De oplossing: Australië een stukje opnieuw plannen, en wanneer dat zeker is, Dublin erachteraan plakken En Belfast wellicht tussendoor ergens.

    Of, oplossing 2: Dublin en Belfast ná Australië doen in januari, omdat ze nu Australië al half ingepland hebben en daarom geen tijd meer hebben voor Dublin & Belfast in oktober.
  11. Originally posted by wtonis:[..]
    Ik denk dat ze een max. aantal tix per presale vrijgeven. Zo'n eerste avond ook nog partij kaarten voor radio stations.. ..Er blijft een groot blok over voor de vrije verkoop, maar dat gaat gewoon razendsnel met digitale wachtrijen van een uur.. Vrije verkoop is een loterij. Maak de rekensom voor een vol Ziggo maar eens; voor het gemak 18.000 capaciteit.. Laten er maximaal 6.000 weggaan in de presales. Blijven er 12.000 over. In de vrije verkoop kun je maximaal 4 kaarten pp bestellen. Ga er van uit dat de meeste mensen dit doen dan is het met 3000-3500 transacties klaar... Alle vriendengroepjes zitten dan in de tijd van de baas met meerdere schermen ingelogd bij Ticketmaster. Kans is in de vrije verkoop minder dan 1%.
    Dit klopt helemaal. Zo kan een show nooit uitverkocht raken tijdens presales. Wel zal general sale nauwelijks nog 'goede' kaarten hebben (als in: staanplaatsen & goede/goedkope seats).
  12. Originally posted by Remy:[..]
    Dat zou echt een rare reden zijn

    Enige reden die ik kan bedenken is dat Dublin niet mogelijk was in september-oktober (3Arena is vrij druk, en andere steden waren wellicht al geboekt op de vrije dagen) en dat erachteraan plakken in principe niet kon omdat ze nog over Australië nadenken.

    De oplossing: Australië een stukje opnieuw plannen, en wanneer dat zeker is, Dublin erachteraan plakken En Belfast wellicht tussendoor ergens.

    Of, oplossing 2: Dublin en Belfast ná Australië doen in januari, omdat ze nu Australië al half ingepland hebben en daarom geen tijd meer hebben voor Dublin & Belfast in oktober.
    ..In 2015 toch een vergelijkbaar scenario met latere Dublin en Belfast dates??

    Australie, Nieuw Zeeland en Japan heb ik over nagedacht; ....zouden ze dat in die 7-8 weken tot de kerst proppen, inclusief verplaatsingen?