1. gaat U23D echt in premiere op 23 januari? ik heb nog niets zien staan op de site van pathe IMAX. ik hoop wel dat de film in nederland gaat draaien...

    weet iemand hier al meer over??
  2. Alleen in bepaalde steden gaat die 23 januari in premiere, NL zit daar voor zover bekend niet bij. Waarschijnlijk zal hij eerst in de VS in premiere gaan en (veel) later pas in Europa.
  3. Ik ben gister naar u23d geweest in deventer. Was uiteraard geweldig, maar ik vroeg me af of er nog mensen in andere steden geweest zijn. Want het geluid in deventer was naar mijn idee niet zo heel geweldig. Het klonk alsof die boxen het harde geluid niet helemaal aankonden. De bas was daardoor niet optimaal te beluisteren.
    Mocht dit ergens anders beter zijn, dan ga ik nog een keer
  4. Originally posted by ElisaIk ben gister naar u23d geweest in deventer. Was uiteraard geweldig, maar ik vroeg me af of er nog mensen in andere steden geweest zijn. Want het geluid in deventer was naar mijn idee niet zo heel geweldig. Het klonk alsof die boxen het harde geluid niet helemaal aankonden. De bas was daardoor niet optimaal te beluisteren.
    Mocht dit ergens anders beter zijn, dan ga ik nog een keer



    In Den Haag precies hetzelfde, maar volgens mij zetten ze het volume gewoon te hoog. Het werd echt een beetje schel en dat was jammer.
  5. In Amsterdam was het wel wat beter denk ik; hoewel op sommige momenten het inderdaad wat te hard was.
  6. Mijn oren suisden de hele nacht, was inderdaad erg hard in Amsterdam (donderdagavond tenminste)
  7. ben gisteren in amsterdam geweest .....
    vond het geluid inderdaad soms schel maar niet te hard had ook geen last van suizende oren .....
    verder dacht ik toen ik thuis was maar 1 ding
    "so it will be in heaven " vond het een geweldige gemaakte film ....
    wist niet dat ie ook in deventer draaide ???
  8. Originally posted by emielben gisteren in amsterdam geweest .....
    vond het geluid inderdaad soms schel maar niet te hard had ook geen last van suizende oren .....
    verder dacht ik toen ik thuis was maar 1 ding
    "so it will be in heaven " vond het een geweldige gemaakte film ....
    wist niet dat ie ook in deventer draaide ???


    Hij draait alleen in Ede, Den Haag en Amsterdam. Overige bioscopen die hem uitzenden beschikken niet over het vereiste systeem en draaien hem af in mindere (3D) kwaliteit.
  9. Ja, Merral bioscoop in deventer. Was niet zo ver rijden, maar helaas niet zo'n heel groot scherm. Hij draait er nog vaak ook, 4 of 5 keer per dag de komende week.

    mindere 3d kwaliteit? balen... Wat is er minder dan?
  10. morgen half 8.... bono, edge, larry en adam...in 3d
    kan niet wachten!!
  11. Originally posted by ElisaJa, Merral bioscoop in deventer. Was niet zo ver rijden, maar helaas niet zo'n heel groot scherm. Hij draait er nog vaak ook, 4 of 5 keer per dag de komende week.

    mindere 3d kwaliteit? balen... Wat is er minder dan?


    Ze hebben geen RealD techniek, het schijnt er toch allemaal wat minder uit te zien. Vergelijk het met het verschil tussen Blu-Ray en een gewoon DVDtje