1. Jag var på Where The Action Is förra året. Var jättekul. Coldplay var skitbra. Det var även The Ark, Paolo Nutini och Brandon Flowers.
  2. Okej Lyssnar inte på någon av de banden heller tyvärr xD Men festivaler har aldrig lockat mig heller. Mest för att de inte tar in band jag lyssnar på xD
  3. Originally posted by babyblue:Okej Lyssnar inte på någon av de banden heller tyvärr xD Men festivaler har aldrig lockat mig heller. Mest för att de inte tar in band jag lyssnar på xD

    Du får ju i alla fall Springsteen Men du har varit på festival någon gång, eller? Tyckte det var fantastiskt kul att bara vara där förra året.
  4. Nej, har aldrig vart på någon festival. För dyrt och har aldrig vart någon med artister jag lyssnar på
  5. De mesta musiker jag gillar är antingen redan döda, lagt ner eller för gamla för att vara med på festivaler xD
  6. Ajdå xD Vad har du för favoriter förutom U2 och Springsteen?
  7. The Beatles (plus deras solomusik), Pink Floyd, Queen, CCR, Abba, Bob Dylan, Kate Bush och David Bowie är väl de största favoriterna. Sen gillar jag lite mer "modern" musik som Rufus Wainwright, Emil Jensen, BKO och Linkin Park.
  8. Beatles är ju självklart det bästa bandet någonsin om man ska försöka se musik objektiv. Helt fantastiska. Men hör geni när man lyssnar på dem. Älskar dem.
  9. Nice Älskar dem med! Även om jag glidit ur min lyssnarperiod lite nu (det går i vågor)

  10. Ungefär som med alla band Just nu är jag inne i en Pearl Jam-period... ska ju se dem i Globen i sommar.
  11. Okej Hoppas du får det skoj!

    Btw, om du gillar Beatles, såg du Paul på Globen i vintras?

  12. Tyvärr inte Fick på något sätt inte reda på att han skulle spela, det fick dock pappa, men han sa ingenting förrän biljetterna hade släppts och sålt slut på sekunden. Hade otroligt gärna velat gå. Var du där?

    Men jag var i alla fall på Ringo på Liseberg förra året.