1. hey all,

    our band, The Dutch U2 Show, is currently looking for a new Bono. You live in the Netherlands or Belgium, you can sing, age 25 - 50? Drop me a line

    Our website: www.thedutchu2show.nl

    Cheers,

    Ben


  2. I'd love to sing for your band...but I can't sing...
    Your website looks pretty cool! Looks like you're a good band!


  3. You stopped? You were the lead singer, weren't you?


  4. i can sing.....just not right now (sick....vocals suffering from post nasal drip...argg)

    but i live in the US

  5. No, the drummer

    And living in the US shouldn't be a problem, as long as you pay your own tickets
  6. Hoi,

    Ik heb net jullie site bekeken. Ik heb zeker interesse. de band klinkt srak en professioneel. Ik zag dat jullie veel in limburg optreden. zijn jullie daar ook gevestigd? Ik kom zelf uit rotterdam nml

    Over mijzelf: 34 jaar,eerste U2 concert in 1987 in de kuip en een fan sinds the unforgettable fire. Speel piao, gitaar en zing sinds mijn 16de in bandjes. Weet alleen niet of het wat betreft de hoogte nog lukt. Mijn stem is iets lager en ook al heb ik een aardig bereik, mijn stem is toch meer bas. Zing zelf in een "band" maar dat is ander repetoire.

    Let me know

    gr,

    Sander
  7. Time to move this to Stranger In A Strange Land forum, for the Dutch..
  8. Originally posted by Scrabble:Hoi,

    Ik heb net jullie site bekeken. Ik heb zeker interesse. de band klinkt srak en professioneel. Ik zag dat jullie veel in limburg optreden. zijn jullie daar ook gevestigd? Ik kom zelf uit rotterdam nml

    Over mijzelf: 34 jaar,eerste U2 concert in 1987 in de kuip en een fan sinds the unforgettable fire. Speel piao, gitaar en zing sinds mijn 16de in bandjes. Weet alleen niet of het wat betreft de hoogte nog lukt. Mijn stem is iets lager en ook al heb ik een aardig bereik, mijn stem is toch meer bas. Zing zelf in een "band" maar dat is ander repetoire.

    Let me know

    gr,

    Sander

    Sander, ik heb je een PM gestuurd. Heb je die ontvangen? Ben benieuwd naar je reactie!
  9. Waarom is jullie zanger er mee gekapt?

  10. Laten we het erop houden dat onze opvattingen qua professionaliteit niet overeenkwamen waardoor hij gemaakte afspraken ook niet nakwam.
    Het was niets persoonlijks, maar puur zakelijk. Iedereen vergeet wel eens wat, maar dit was een frustratie voor de rest van de band én crew.

    Niet dat we nou zo hard zijn verder, maar de neuzen moeten wel dezelfde kant op staan